1 Eylül 2009 Salı

Knight Online ile ROMTR arasında kalanlar! aradaki fark ağrı dağı kadar

RomTR ile knight arasında agrı dağı var. sebepleri belli knightta hikaye yok var ama düzmece level kas PK yap bundan başka yapacak pek bişeyiniz yok haa var slottaki KSciler ile küfürleşmek ben emin olun 2001 den beri neredeyse knight oynuyorum halen bi charım var ve satıcam.
Fatura bilgilerine baktım geçmiş donemlere tam 2100$ olmuş 2 senede ve elime geçen tek şey sinir stress ama RomTR de bi hikaye var ne yaptıgını biliyosun cünkü türkce hayatın anlamı exp ve PK degil yani.
Ayrıca oyundaki bölge müziklerini cok begendim bunu eklemeden yapamam oyuna baglanma sebeplerimden biri bu ha bana kalırsa bu oyun paralı olsun ama nasıl paralı derseniz bi kredi kartı üzerinden ayda 5TL-10TL en fazla neden derseniz yaş sınırı sonucta kredi kartı olan birisnin yaş sınırı en azından 18 dir ama parasız olmasına rağmen şu an betada oyle 15 yaş birini gormedim yani en azından IQ su yüksekti karsılastıklarımın yani diyecegim şudur ki; knight ile bu oyun arasında kalan cok kisi var bunlardan biride bendim 3 gün oncesine kadar ama artık baya bi derinlere daldıracak gibi gorunuyor bu oyun beni...

Her neyse kısaca özetlemek gerekirse Oyun içi müzikleri ile hikayesi ile türkçeleştirilmesi ile ve daha keşfedemedigim bir ççok özelligi ile bu oyun bir numara benim için

1 yorum:

Melik Can dedi ki...

sana katılıyorum ama son günlerde bir sürü çoluk çocuk giriyor oyuna benden 6-7 yaş güçük çocuk gelmiş dalga geçio insanın siniri bozuluo