6 Ekim 2010 Çarşamba

Makro Resimli Anlatım

ESC Tuşuna basarak penceremizi açıyoruz.















 Makro Kodlarımıza Geçiyoruz..

Basit Makrolar: (Güncellendi)
/s - Genel Chat
/b - Bölge Chat
/k - Klan Chat
/f
"oyuncu ismi" - özel mesaj
/fısılda "oyuncu ismi" - özel mesaj
[b]/fisilda "oyuncu ismi" - özel mesaj
/yap "skill adı" (skill kullanır)
/kullan "item adı" (eşya kullanır)
/wait "# saniye" (# number anlamindadir oraya rakkam gelir. rakkamınızı .50 şeklinde yazarsaniz 50 salise demektir.)
/davet "oyuncu adı" (partiye davet edersiniz)

/uyu
/sinirli
/dans v.s.



Denenmis Skill Combosu:

/yap "Skill Adı"
     /wait .75
     /yap "Skill Adi"
     /wait .75
     /yap "Skill Adi"
     /wait 2

Sabit Oyuncu Grubunuza Parti Daveti Macrosu:(parti limitine kadar çoğaltilabilir)

/davet "Oyuncunun Adı"
     /davet "Oyuncunun Adı"
     /davet "Oyuncunun Adı"

FRAPS VE PİNG KONTROL YAZILARINI EKRANIN ÜSTÜNE ALMAK İÇİN (Fraps ve Pink kontrol ekrani CTRL+X ile açılmakta ve Chat ekranina denk gelmektedir. Resimde bu makronun onu nereye çektiğini görebilirsiniz.)

/komut ChatFrame1:SetWidth(457); FramerateText:ClearAllAnchors(); FramerateText:SetAnchor("TOPLEFT", "TOPLEFT", WorldFrame, 334, 4); FramerateText:Show();

MOBLARIN GERÇEK HP SİNİ GÖREBİLMEK İÇİN:
Kullanımı, mobu (yaratığı) tıklayın ardından kaydettiğiniz bu makroyu kullanin ve chat ekraninda mobun HP sini görün. Ancak HP si full olan moblarda tam çalışıyor.   

/komut ChatFrame1:SetWidth(457); FramerateText:ClearAllAnchors(); FramerateText:SetAnchor("TOPLEFT", "TOPLEFT", WorldFrame, 334, 4); FramerateText:Show();

Alternatif (mobun adı, leveli ve hp si chat ekraninizda yazar)

/komut DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(UnitName("target").." has "..UnitChangeHealth("target").." health.");

KENDİNİ TARGETLEMEK İÇİN

/komut TargetUnit("player");

TARGETİN CLASSINI GÖRMEK İÇİN

/komut local mainClass, subClass = UnitClass("target"); DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage( mainClass .. "/" .. subClass );

İTEM DAMAGE EKRANI YERİNİ DEĞİŞTİRMEK İÇİN
NOT: Kodda verilen -20, -150 ekran üstündeki koordinatlardir bunlari istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

/komut EquipDameFrame:ClearAllAnchors(); EquipDameFrame:SetAnchor("BOTTOMRIGHT", "BOTTOMRIGHT", WorldFrame, -20, -150);

      
HERHANGİ BİR YERDEYKEN BANKADAKİ İTEMLERİ GÖREBİLMEK İÇİN
NOT:Bankayı bu makro ile açtığınızda item koymayi ya da bankadan item almayi denemeyin oyundan koparsiniz ve oyuna geri dönmeniz çok zor olabilir.

/komut ShowUIPanel(BankFrame)

 EVDEKİ SANDIĞI GÖREBİLMEK İÇİN
NOT: Evdeki sandığınızı bu makro ile açtığınızda item koymayi ya da bankadan item almayi denemeyin oyundan koparsiniz ve oyuna geri dönmeniz çok zor olabilir.

 /komut HouseStorageManagerFrame.StorageFrameTable[1]:Show()

OTOMATİK MANA SCRİPTİ (TEST EDİLDİ ÇALIŞIYOR)
macro1 (hotbarda 64 nolu yerde duruyo)

/komut if (UnitMana("player")/UnitMaxMana("player")<=.30) then UseAction(15); end
     /komut UseAction(65);

macro2 (hotbarda 65 nolu yerde duruyo)

Karakterin manasi %30'un altina düşünce otomatik olarak Hotbarda 15 nolu yerde duran mana potunu içiyor.
Makrolari farkli yerlerde kullanirsaniz 64-65 değilde 39-40 gibi o zaman makrodaki rakkamlari değiştirmeniz lazım. Ayni şekilde mana pot 15 de değil 25 de duruyorsa onu da değiştirmeniz lazim.
Hotbar Numaralari
Main Bar: 1-20
Upper Bar: 21-40
Right Bar: 41-60
Left Bar: 61-80

Yazdıklarımla ilgili sormak istediklerinizi bildiğim ölçüde cevaplamaya çalışıcam.

Bazı arkadaşlar kodlar çalışmıyor diyordu. Hepsini test ettim %90'ı çalışıyor.
Kodlar RoMTR'de kullanılacak hale getirilmişitir.

RoM Makro Editör
EU Forumunda dolaşırken denk geldim kullanımı basit oyun dışında makro kodlarınızı düzenlemeye yarıyor. İçinde tüm bilgiler mevcut dosya kaynağı vb.

Hiç yorum yok: