16 Haziran 2010 Çarşamba

Savaşçı ( Warrior ) Genel özellikler + Skiller, Türkce aciklamali Elit ve Normal Skiller + Resimli Anlatim

Şu An Herkes Hangi Karakteri Yapılandırsam , Onumu açsam bunumu yapsam diye bakıyor Bende sınıfların Genel özellikleri Kullandıkları Ekipmanlar ve Tüm skilleri Bu aşamada sizlere Yardımcı olur Diye düşündüm

Elimden Geldiğince Yabancı kaynaklardan aldığım bilgileri Türkçeleştirmeye çalıştım Eğer Varsa Yapmış Olduğum (ki kesin vardır ) Çeviri Hatalarından , Serverlara gelmiş olan Yamalardan kaynaklanan değişikliklerden, Türkiye serverında olacak olan isim değişikliklerinden ve Çeviriler esnasında Hiç kullanmadığım skilleri sadece elimden geldiğince kaynakta yazan doğrultusunda ( Hiç kullanmadığım ve tereddütlü olduklarımın yanına ?? işareti koymaya çalıştım) çevirmeye çalışmamdan kaynaklanacak olan hatalardan dolayı şimdiden kusura bakmayın

WARRIOR / SAVAŞÇI



Öncelikle Savaşçımızın Başlangıç Stat Puanları Ve Kullanabildiği Ekipmanlar





Şimdi Savaşçının Genel Ve Özel Yeteneklerine Göz Atalım



Genel Yetenekler




Özel Yetenekler



Ve Şimdi de Elite Skilller

Savaşçı / İzci Elite Yetenekler



Savaşçı / Büyücü Elite Yetenekler



Savaşçı / Düzenbaz Elite Yetenekler



Savaşçı / Rahip Elite Yetenekler



Ve Savaşçı / Şovalye Elite Yetenekler




Evet Tekrar Hatırlatmak istiyorum çevirilerimde Hatalar Olabilir Görenler Düzeltme Yapabilir(??) li kısımlarda Tereddütlerim bulunmaktadır Ayrıca Örnek : % 15<140 gibi yazan yerlerde yazan rakamlar Soldaki rakam yetenek ilk açıldığındaki derecesidir. Sağdaki Rakam ise Yetenek En üst Seviye ye Getirdiğiniz Zaman Olacak Olan Durumudur.

Hiç yorum yok: