Şimdi her önüne gelen oyunda kolaylık sağlar diyor ama ne gibi kolaylıklar bunu söylemiyo bir sırmış gibi Diyelim Yan sınıfınızı rahip seçtiniz veya ana sınıfınızı kendinize can verebilmeniz için kendinizi tutmanız gerekmektedir işte macro böyle durumlarda işe yarar…Mesela macro ile koxp bile yapabilirsiniz.
Şimdi Macro nasıl yapılıra gelelim;
1-)Oyun içindeyken klavyenizdeki ‘esc’ tuşuna basınız…
2-)Ordan makrolar a tıklayın…
3-)Açılan bencereden bir boş kutucuğu seçin ve alttaki yeni tuşuna basın…
4-)Gelen pencerede küçük bir resim göreceksiniz onun yanındaki boşluğa makronuzun ismi yazılacak…
5-)Resmi beğenmediyseniz değiştirmek için makronun yanındaki ince işarete tıklayın ordan resim seçip onayla diyin…
6-)Resmimizi seçtik makromuzun adını koyduk şimdide sıra makro metnimizi yazmaya geldi…
Basit Makrolar:
/s – Genel Chat
/b – Bölge Chat
/k – Klan Chat
/f “oyuncu ismi” – özel mesaj
/fısılda “oyuncu ismi” – özel mesaj
/fisilda “oyuncu ismi” – özel mesaj
/yap “skill adı” (skill kullanır)
/kullan “item adı” (eşya kullanır)
/wait “# saniye” (# number anlamindadir oraya rakkam gelir. rakkamınızı .50 şeklinde yazarsaniz 50 salise demektir.)
/davet “oyuncu adı” (partiye davet edersiniz)
/uyu
/sinirli
/dans v.s.
Denenmis Skill Combosu:
Kod:
/yap “Skill Adı”Sabit Oyuncu Grubunuza Parti Daveti Macrosuparti limitine kadar çoğaltilabilir)
/wait .75
/yap “Skill Adi”
/wait .75
/yap “Skill Adi”
/wait 2
Kod:
/davet “Oyuncunun Adı”
/davet “Oyuncunun Adı”
/davet “Oyuncunun Adı”
FRAPS VE PİNG KONTROL YAZILARINI EKRANIN ÜSTÜNE ALMAK İÇİN (Fraps ve Pink kontrol ekrani CTRL+X ile açılmakta ve Chat ekranina denk gelmektedir. Resimde bu makronun onu nereye çektiğini görebilirsiniz.)
Kod:
/komut ChatFrame1:SetWidth(457); FramerateText:ClearAllAnchors(); FramerateText:SetAnchor(“TOPLEFT”, “TOPLEFT”, WorldFrame, 334, 4); FramerateText:Show();
MOBLARIN GERÇEK HP SİNİ GÖREBİLMEK İÇİN:
Kullanımı, mobu (yaratığı) tıklayın ardından kaydettiğiniz bu makroyu kullanin ve chat ekraninda mobun HP sini görün. Ancak HP si full olan moblarda tam çalışıyor.
Kod:
/komut DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(UnitName(“target”)..” has “..UnitChangeHealth(“target”)..” health.”);Alternatif (mobun adı, leveli ve hp si chat ekraninizda yazar)
Kod:
/komut DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage( UnitName(“target”) .. ” [Level:" .. UnitLevel("target") .. "] [Health:" .. UnitChangeHealth("target") .. "]” );KENDİNİ TARGETLEMEK İÇİN
Kod:
/komut TargetUnit(“player”);TARGETİN CLASSINI GÖRMEK İÇİN
Kod:
/komut local mainClass, subClass = UnitClass(“target”); DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage( mainClass .. “/” .. subClass );İTEM DAMAGE EKRANI YERİNİ DEĞİŞTİRMEK İÇİN
NOT: Kodda verilen -20, -150 ekran üstündeki koordinatlardir bunlari istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
Kod:
/komut EquipDameFrame:ClearAllAnchors(); EquipDameFrame:SetAnchor(“BOTTOMRIGHT”, “BOTTOMRIGHT”, WorldFrame, -20, -150);HERHANGİ BİR YERDEYKEN BANKADAKİ İTEMLERİ GÖREBİLMEK İÇİN
NOT:Bankayı bu makro ile açtığınızda item koymayi ya da bankadan item almayi denemeyin oyundan koparsiniz ve oyuna geri dönmeniz çok zor olabilir.
Kod:
/komut ShowUIPanel(BankFrame);
EVDEKİ SANDIĞI GÖREBİLMEK İÇİN
NOT: Evdeki sandığınızı bu makro ile açtığınızda item koymayi ya da bankadan item almayi denemeyin oyundan koparsiniz ve oyuna geri dönmeniz çok zor olabilir.
Kod:
/komut HouseStorageManagerFrame.StorageFrameTable[1]:Show()OTOMATİK MANA SCRİPTİ (TEST EDİLDİ ÇALIŞIYOR)
macro1 (hotbarda 64 nolu yerde duruyo)
Kod:
/komut if (UnitMana(“player”)/UnitMaxMana(“player”)<=.30) then UseAction(15); endmacro2 (hotbarda 65 nolu yerde duruyo)
/komut UseAction(65);
Kod:
arakterin manasi %30′un altina düşünce otomatik olarak Hotbarda 15 nolu yerde duran mana potunu içiyor.
Makrolari farkli yerlerde kullanirsaniz 64-65 değilde 39-40 gibi o zaman makrodaki rakkamlari değiştirmeniz lazım. Ayni şekilde mana pot 15 de değil 25 de duruyorsa onu da değiştirmeniz lazim.
Hotbar Numaralari
Main Bar: 1-20
Upper Bar: 21-40
Right Bar: 41-60
Left Bar: 61-80
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder